میدان انقلاب اسلامی

سلام بر آنان که تا کشف حقیقت به پیش تاختند

میدان انقلاب اسلامی

سلام بر آنان که تا کشف حقیقت به پیش تاختند

پخش زنده پیام امام خمینی(ره)

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ب.ظ

پخش زنده پیام امام

در هوای گرم پایان تیر ماه، در داغی نبرد با استکبار و نفاق و در معرکه‌ای که شیاطین کوچک و بزرگ همه صف‌آرایی کرده‌اند تا امید را از دل مومنین بزدایند، جرعه‌های گوارای پیام روح‌الله جان آدم را جلا می‌دهد. این پیام همیشه جاوید را با پخش زنده از شبکه قلوب به پیوسته مومنین و مستضعفین بشنویم تا امروز بیشتر قدر  ولی را بدانیم و نگذاریم جام زهر دیگری... .


امروز 29 تیر سالروز صدور پیام تاریخی و ماندگار امام روح الله الموسوی الخمینی(ره) است. این پیام که دو روز پس از پذیرش قطع نامه 598 و در اولین سالروز شهادت زائران خانه خدا به دست آل سعود صادر شده، مبتنی بر اندیشه نظام‌مند قرآنی و اسلامی و پاسخ دهنده فوری‌ترین مسائل و نیازهای روز مسلمین و  حتی بشریت است.

با تاسف نیروهای انقلابی در مواجهه با این پیام هم آن چنان که باید و شاید کار دقیق، هنرمندانه و مستمر علمی، فرهنگی و رسانه‌ای انجام نداده‌اند. در حالی که اگر به این مهم می‌پرداختیم، تا به حال در غنی‌سازی اندیشه و قانع سازی افراد آن قدر جلو بودیم که لازم نبود انقلاب اسلامی با جام زهر دیگری مواجه شود. البته هیهات که جام زهر دیگری و صلح دروغین تحمیلی دیگری... .

ما نه تنها کار دقیق، هنرمندانه و مستمر نکرده‌ایم، بلکه آن قدر در این حوزه خام فروشی کرده‌ایم که برخی از افراد از ترس تکرار شعارهای غیرقابل فهم و تاریخ گذشته دهه شصتی(گمان برخی)، ما را سرزنش می‌کنند. اوضاع جالبی شده این شلوغ بازار! حرف از امام زیاد می‌زنند اما اگر حرف امام را بزنی متهم می‌شوی و نگرانی ما از اتهامات نیست چرا که آمده‌ایم تا برچسب  و چوب و چماق و دشنه و خنجر، تیغ و تیر و ترکش و نیزه، سنگ و خاک و خاکستر و آتش را به جان بخریم تا حریم ولایت و دامنه اسلام را خدشه‌ای نگیرد.

نگرانی از دشمنی‌هایی است که به اسم امام  با راه امام می‌شود و ترس از گناه خودمان است که به فرموده امیرالمومنین، امام علی (ع) جز از گناه خود نباید ترسید. آری و گناه امروز من و  شما تنبلی در رساندن کلام ولایت به مردم است، که اگر چنین شد، هستند کسانی که حرف مردم را به گونه‌ای دیگر به امام و حرف امام را به گونه‌ای دیگر به مردم برسانند و در این هنگام است که امر بر  اصحاب حق مشتبه شده و دستان ولی خدا باز بسته و جام زهر... .

بگذریم، در هوای گرم پایان تیر ماه، در داغی نبرد با استکبار و نفاق و در معرکه‌ای که شیاطین کوچک و بزرگ همه صف‌آرایی کرده‌اند تا امید را از دل مومنین بزدایند، جرعه‌های گوارای پیام روح‌الله جان آدم را جلا می‌دهد. این پیام همیشه جاوید را با پخش زنده از شبکه قلوب به پیوسته مومنین و مستضعفین بشنویم تا امروز بیشتر قدر  ولی را بدانیم و نگذاریم جام زهر دیگری... .

آن قدر این پیام را می‌خوانیم تا با گوشت و خونمان در آمیخته شود. و اگر این خون روزی لیاقت ریخته شدن در پای مهدی زهرا (عج) را یافت از قطره قطره آن نوای خمینی و خامنه‌ای به گوش برسد.





  • رسانه انقلاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی